tiistai 1. maaliskuuta 2011

Nimetön

Mä en muuten oikein osaa perustella kaikkia mun mielipiteitä kovinkaan järkevästi. Hyvänä esimerkkinä tasa-arvokysymykset; mun mielestä ne on niin itsestäänselviä, aina olleet,etten siks oikein edes ole pohtinut niitä enempää. Osaan mä toki mielipiteitä sanoa, mutta ei ne kauhean järkeviltä aina kuulosta..Johan tässäkin asiassa YK:n ihmisoikeusjulistus ajaa asiansa; miksi siitä niin väännetään? Miksei ihmisille kuulu samat oikeudet? Niin kauan kun ei vahingoita muita ei mun mielestä tee väärin (ja tätäkin pitäis selittää varmasti enemmän).
Sukupuoli- ja seksuaalikysymyksissä esimerkiksi  nimenomaan; ei rakkaus vahingoita ketään, oli kohde sitten samaa, eri, tai transsukupuolta (tai ihan ketä vaan) kohtaan. (Korjaus; siskoni sanoi että joku voi tulkita tätä hiukan väärin; EN siis hyväksy kuitenkaan tietenkään esim pedofiliaa).
JA multa saa mielellään kysyä ihan mitä vaan, lähtien siitä mistä eläimestä tykkään jne, yritän aina vastata kaikkeen. Ja vastaan muuten rehellisesti! Sen voin luvata! :)(vaikken tiedä onko se poliittisesti sittenkään niin järkevää.. :) )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti