torstai 17. maaliskuuta 2011

Nimetön

Nyt, kun tuo demokratiaa kaventava 3% vaalilakiuudistus tulee käyttöön näillä näkymin, suosittelen kaikkia teitä, jotka pohdiskelette vasemmiston ja SKP:n välillä äänestämään SKP:tä. Vuoden -45 eduskuntavaalien jälkeen yksikään puolue ei ole noussut uutena eduskuntaan saaden kolmea prosenttia kaikista äänistä. On siis aika toimia, jotta saisimme uutta verta päättämään asioista!
Vein lapsen päiväkotiin tänään, ja on niin kurjaa painiskella syyllisyyden kanssa vaikka tiedänkin, ettei tuo mitään elämää suurempia traumoja siitä saa. Sopeutuminen tarhaan ei nääs tapahtunutkaan niin helposti; lapsi ensin kiltisti anoi “äiti ole niin kiltti, eläkä lähde kouluun”. Kun hoitotäti tuli ja kaappasi lapseni syliin jäi mun verkkokalvoille kuva lapsesta, joka yrittää ojentautua mun luo, minua kohti, ja huutaa itkien “äiti älä jätä minua tänne”. Ikävää.
Silti olen iloinen ja kiitollinen hienosta päiväkotijärjestelystä, mahdollisuudesta saada hoitoa ja mahdollisuudesta siihen, että lapseni saa ikätovereistaan seuraa. Kaikenlisäksi tiedän, että hetken päästä poika viihtyy jo ihan hyvin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti