keskiviikko 10. lokakuuta 2012

kuulumisia

Oon angiinassa, eli on jäänyt väliin Hakaniemen markkinat ja pari muuta paikkaa missä mielellään olisin ollut. Oon kuitenkin täyttänyt kotona Sosiaalista vaalikonetta , jossa mun mielestä on melko hyviä kysymyksiä. Kivaa on myös se, ettei sitä tarvitse kerralla täyttää kokonaan, vaan sen mukaan miten aikaa on.
Allekirjoitin myös Pyöräilymanifestin.
Sairausloma loppuu tän päivän jälkeen, ja vaikka penisilliinikuurin takia olen tosi väsynyt, niin oon kuitenkin jo varsin hyvässä kunnossa. Töihin on kiva palata, kun on kiva työ ja työkaverit!
Tulevana perjantaina alkaa Vapaiden ja Radikaalien Demokraattien vaaliautokiertueItäkeskuksesta. Yritän olla paikalla. Siellä siis muitakin ehdokkaitamme, sekä hieno mökki, ja hieno juliste!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti